Makarony Polskie uczciły Światowy Dzień Makaronu plakatem Andrzeja Pągowskiego

Dwa miasta znajdujące się na dwóch różnych kontynentach, w Europie oraz w Ameryce Południowej,  25 października br. były światowymi stolicami makaronu. To brazylijskie Sao Paulo oraz podwarszawskie Ząbki. W Sao Paulo obradowali eksperci  żywieniowi, dietetycy, producenci i liderzy opinii z całego świata. Do ząbkowskiej restauracji „Na Skrajnej” na zaproszenie prezesa Grupy Makarony Polskie Zenona Daniłowskiego przybyli dziennikarze prasy, radia i telewizji.

Makarony Polskie są jednym z dwóch największych producentów  makaronów i wytwarzającym około 25% całego wolumenu  produkcji w Polsce. Marka Makarony Polskie intensywnie rozwija się w kierunku makaronów prozdrowotnych wytwarzanych ze zbóż alternatywnych: gryczanych, orkiszowych i żytnich. Linię prozdrowotną Makaronów Polskich odróżnia nie tylko ciekawa kombinacja zdrowych zbóż, ale także niepowtarzalna jakość wynikająca z doświadczenia i najnowocześniejszych linii produkcyjnych.

Po  prezentacji firmy prezes Zenon Daniłowski przedstawił gościa specjalnego. Był nim słynny artysta grafik Andrzej Pągowski. Uśmiechnięty Mistrz Plakatu ze znaną sobie swadą i poczuciem humoru powiedział, że podjął się zaprojektowania plakatu promującego Makarony Polskie, ponieważ sam jest ich konsumentem i uważa je za produkt  znakomitej jakości. Andrzej Pągowski  podkreślił, że zależy mu na wspieraniu produkcji polskiej żywności, a prezentowany plakat jest właśnie tego konkretnym wyrazem. Następnie prezes i artysta odsłonili plakat Makaronów Polskich.

Makarony Polskie nawiązały współpracę ze znanym grafikiem z myślą o przekazaniu artystycznej ekspresji na temat makaronów i ich emocjonalnej roli w naszej codzienności. Plakat oddaje innowacyjny i nowoczesny charakter Makaronów Polskich i odnosi się do opiekuńczego ducha babć i mam, które troszczą się o nasze zdrowie. Makarony Polskie chcą zadbać nie tylko o pełne brzuchy i doznania podniebienia, ale także o zdrowie i zadowolenie swoich klientów.

Przed makaronową ucztą, przygotowaną na bazie firmowych produktów, o ogromnej roli makaronu jako niezawodnego dostarczyciela energii dla sportowców opowiedział mistrz świata, Europy i Polski, a także zdobywca  Pucharu Świata w kickboxingu, Kamil Ruta. (Za Makarony Polskie)

O autorze: Redakcja